Diensten

 

Administratieve ondersteuning

 

  • Je 1000den ongelezen mails ordenen, verwerken en klasseren
  • Je agenda beheren en je herinneren aan belangrijke zaken (vergeet nooit meer een verjaardag)
  • Papierwerk verwerken waar je nooit tijd voor hebt.
  • Allerhande informatie opzoeken (persoonlijk of business gerelateerd)
  • Premies/toelagen opvragen (persoonlijk of business gerelateerd)
  • Prijsvergelijken maken (telecommunicatie, energieleveranciers, abonnementen...)
  • Spreadsheets maken (prijslijsten, catalogussen...)
  • Je wagenpark beheren: afspraken voor onderhoud,

technische controle, aanvragen van tankkaarten, brandstofbonnetjes bijhouden voor facturatie...

  • Je verzekeringen beheren: polissen vergelijken, schadeclaims indienen, foto's nemen...
  • Bestellingen plaatsen (kantoorartikelen, gebruiksgoederen,

drukwerk, ...)

  • ISO 9001 ondersteuning
  • Preventiemaatregelen uitwerken.

 

 

Financiële ondersteuning

 

  • Inboeken facturen
  • Voorbereiding BTW
  • Betalingen klaarzetten
  • Afpunten bank
  • Onkosten bijhouden
  • Facturatie
  • Debiteurenbeheer

 

 

REFERENTIES


HR-ondersteuning


  • Registreren en opvolgen van de werkuren, afwezigheden, verlof
  • Prestaties doorgeven aan sociaal secretariaat
  • Opvolgen van administratie: invullen van documenten, opmaken van arbeidsovereenkomsten,- in -/en uitdienstregelingen regelen
  • Opvolgen van aanvragen verloven, educatief verlof, tijdskrediet...
  • Maaltijdchequekaarten : aanvraag van nieuwe kaarten, bestellingen doorgeven
  • Updaten van personalia: invoeren van gegevens (nieuwe) medewerkers, wijzigingen persoonlijke gegevens, wijzigingen, tewerkstellingsgegevens, ...
  • Beantwoorden van vragen van en informatie verstrekken aan werknemers
  • Evaluaties voorbereiden
  • Jaarverslag van de interne dienst voor preventie en bescherming op het werk
  • Opleidingen aanvragen, opleidingsplan bijhouden en opvolgen
  • KMO-portefeuille beheren




Commerciële ondersteuning


  • Reageren op informatieverzoeken
  • Behandelen van klachten van klanten
  • Een klanten/contact database opzetten en updaten
  • Nakijken en redigeren van je offertes en webpagina’s
  • Leads en klanten opvolgen

CONTACT

A+support


Katja Bataillie

Krommedijk 49-51/054

B - 8301 Knokke-Heist


+32 (0)478 911 100


info@aplussupport.be

Website ontworpen door A+Support met One.com